Держпродспоживслужба допомогла повернути більше 200 тис грн, сплачених за неякісні товари та послуги

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області в межах своїх повноважень постійно здійснює державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів.

Про це редакції Online НК повідомили у прес-службі відомства.

Так, за результатами проведеної роботи, вже з початку 2021 року фахівцями Управління, в наслідок розгляду скарг та проведених перевірок, споживачам повернуто за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) – 208,729 тис. грн.

У тому числі, у сфері торгівлі непродовольчими товарами  – 180,690 тис.грн., а у сфері надання послуг – 28,039 тис. грн.