Херсонщина: на будівельний майданчик надійшли металоконструкції для перекриття мосту через Північно-Кримський канал

Згідно з програмою Президента України «Велике будівництво» 15 березня стартувала реконструкція стратегічного об’єкту Херсонщини – мосту через Північно-Кримський канал.

Для відновлення 111-метрового залізобетонного мосту через Північно-Кримський канал на  автомобільній дорозі Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ підрядною організацією «Альтком» здійснюється постачання головних балок нової металевої прогонової будови. Про це повідомляє Online НК з посиланням на Службу автомобільних доріг у Херсонській області.

Відзначається також, що роботи йдуть з випередженням графіку і найближчими днями підрядник розпочне їх великовузлове складання.

Як повідомили в Укравтодорі, під час реконструкції буде влаштоване нове металеве полотно, яке значно легше, ніж залізобетонна конструкція. Воно буде складатися з чотирьох металевих головних балок постійної висоти, перекритих металевою ортотропною плитою проїзної частини. Покриття мостового полотна і тротуарів нового типу – одношарове водонепроникне на основі метилметакрилату. Проїжджа частина на мосту буде покрита гідроізоляційною системою. Буде зносостійке і антиковзаюче покриття для мостових настилів, яке володіє високою стійкістю до деформації, навіть при підвищених температурах.

Очікується, що роботи завершать до 2022 року і після реконструкції габарит проїзду збільшать до 9 м, а ширину тротуару – до 1,8 м.