Херсонська ОДА офіційно повідомила про відкриття руху між Таврійськом та Новою Каховкою на мосту через Північно-Кримський канал

У рамках реалізації програми Президента України «Велике будівництво» завершуються роботи з реконструкції мосту через Північно-Кримський канал між містами Нова Каховка та Таврійськ.

Про це повідомляє прес-служба Херсонської ОДА.

Тож враховуючи технологічну завершеність споруди та соціальну значимість мосту для регіону, з 25-го серпня 2021 року рух мостом відкрито.

Зведений більш як 60 років тому на регіональній дорозі Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ 111-метровий міст забезпечує рух мережею державних доріг, з’єднує правобережну і лівобережну Україну та тимчасово окупований Крим.

Підрядною організацією ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ» (@AltcomCompany) в рамках реконструкції було зроблено:

  • тимчасовий пішохідний міст;
  • здійснено розбирання аварійних залізобетонних конструкцій;
  • виконано чищення арматури опор, ригелів та покриття її антикорозійним складом;
  • здійснено відновлення бетонних поверхонь;
  • виконано розбирання існуючих та влаштування нових підферменників на проміжних опорах;
  • здійснено розширення існуючих насадок та підпірних стінок у стоянів;
  • на берегових опорах виконано бетонування насадок, виконано монтаж каркасів перехідної плити;
  • виконано монтаж нових опорних частин на всіх опорах;
  • здійснено великовузлове складання металевих елементів 5-ти прольотів нової металевої прогонової будови, яка складається з чотирьох металевих головних балок постійної висоти, перекритих металевою ортотропною плитою проїзної частини;
  • виконано покриття бетонних та металевих поверхонь захисними антикорозійними складами;
  • здійснено монтаж металевої перильної та мостової огорожі бар’єрного типу;
  • виконано влаштування покриття мостового полотна та тротуарів на основі метилметакрилату гідроізоляційною системою Bridgemaster;
  • нанесено горизонтальну дорожню розмітку;
  • встановлено нові дорожні знаки;
  • здійснено роботи з облаштування.

Після завершення реконструкції міст відповідає сучасним навантаженням А15 НК-100, а проїзд автотранспорту та пропуск пішоходів став безпечним та комфортним, зокрема, завдяки розширенню габариту проїзду до 9,00 м та ширини тротуару до 1,80 м.

Наразі тривають роботи з завершення реконструкції:

  • Розбирання тимчасових споруд;
  • Завершення монтажу споруд поверхневого водовідводу;
  • Роботи з облаштування: планування ґрунту укосів.