На Херсонщині за сприяння Держпродспоживслужби споживачам повернуто понад 300 тис грн за неякісні товари та послуги

Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби Херсонщини є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.

Про це Online НК повідомили в прес-службі відомства.

Так, протягом 2021 року Управлянням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області за результатами розгляду звернень громадян споживачам повернуто 361,251 тис грн за придбані неякісні товари і послуги. Що становить на 48,6 % більше ніж у минулому році. В тому числі, у сфері торгівлі непродовольчими товарами -310,294 тис грн, а у сфері надання послуг – 50,957 тис грн.

За цей період до Управління захисту споживачів звернулося 659 споживача. 636 звернень – розглянуто, з них задоволено 442 звернення та  надано 194 роз’яснення.

За видами звернень: споживачі звертались до Управління захисту споживачів зі скаргами на якість товарів, робіт і послуг.

Робота в цьому напрямку триває та знаходиться на особливому контролі Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.

Нагадаємо, щоб захистити свої споживацькі права за консультацією звертайтеся до Управління захисту споживачів (м. Херсон, вул. Старообрядницька, 34, тел. (0552) 26-36-06, 091-331-9890). Залишити своє звернення та отримати консультацію щодо його оформлення належним чином можна за адресою Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (вул. Перекопська, 17, тел. (0552)32-17-37), на електронну адресу Головного управління (kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua), а також за телефоном урядової «гарячої лінії» 1545, чи за допомогою чат-боту у додатку Telegram за посиланням: @derzhspozhivsluzhba_bot.