На запитання новокаховчан відповідає інспекція з захисту прав споживачів

Свята пройшли, знову настують суворі будні… На запитання покупців товарів та споживачів послуг, права яких порушено, на сайті Online НК відповідає начальник інспекції з захисту прав  споживачів Нової Каховки, що на Херсонщині, Антоніна Прокопенко.

При придбанні товарів чи задоволенні будь-яких побутових потреб кожен з нас, навіть не задумуючись над цим, стає учасником правовідносин, які виникають між споживачем з одного боку та підприємством, установою, організацію або громадянином-підприємцем з іншого.

Для уникнення будь-яких непорозумінь між споживачем та господарюючим суб’єктом, який займається реалізацією товарів або наданням послуг, важливо щоб перед вибором товару (послуги) споживач отримав, по можливості, максимум інформації про цей товар, а при необхідності й безпосередньо про суб’єкта господарювання.

Запитання: В кінці грудня 2019 придбали ноутбук вартістю майже 40тис.грн., а він в перші дні  2019року вимкнувся – не працює жорсткий диск, Здали в ремонт до СЦ, недолік не усунуто, знов відправлено на ремонт. Сплачені шалені, як для нас, гроші а користуватись не маємо змоги.

– З письмовою заявою звернулись до продавця з вимогою повернути гроші згідно чеку, додатково направлено звернення до Держпродспоживслужби для вирішення питання на користь споживача. Маємо намір звернутись до суду для нарахування матеріальних та моральних збитків.

Запитання: На початку 2018 року придбали кондиціонер для обігріву приміщення. Від самого початку під час роботи пристрій занадто гучно працював, а потім почав гнати угарний газ, ми дивом залишились живими. Кондиціонер півроку знаходився в ремонті, зараз гуде мов трактор, ФОП не приймає товар, гроші 650$ не повертає. Ця ситуація знов сплила після чергового ремонту, шуму вже не має, а сморід продовжує йти до оселі. 

– ФОП порушив  систему товарообміну, за що має відповісти по Закону. Слід звернутись до суду та остаточно вирішити питання, враховуючи, що підприємець не реагує на ваші вимоги, та ігноруватиме припис щодо виконання норм законодавства.

Запитання: Замовили виготовлення та встановлення вікон, під новий рік  не отримали бажане. Сплачено понад 20тис.грн., а ФОП навіть не приступив до виконання замовлення.

– У письмовому  вигляді  звернутись до продавця та наполягали  на поверненні коштів. Направлено звернення до контролюючого органу. Новорічні свята для значної частини підприємств передбачають канікули мінімум на 2 тижні, тому ФОП опинився в неприємній ситуації: гроші за замовлення перераховані, а виконання призупинено. Звісно споживачу до цього не має ніякого діла.

Запитання: Придбано взуття, навіть не вдягали, молния не працює, продавець відмовив повернути гроші, пройшло 14 днів.

   – Якщо в товарі виявлено недолік, як в вашому випадку, то питання розглядається протягом гарантійного терміну (30 діб на взуття). Втручання інспекції в розгляд справи, змусило ФОП повернути гроші за неякісний товар.

Запитання: По смартфону отримав пропозицію придбати Чудо ягідницю, висловив бажання придбати, але не підтвердив замовлення. Через добу мені повідомили, що товар мені відправлено, та наполягали прийняти та оплатити. Я не давав остаточного підтвердження на покупку і не вважаю за потрібним сплачувати «нав’язливі» пропозиції. В тім мені погрожують судом.

  • Кожна угода має бути оформлена належним чином, без такого документа суд не розглядає претензії будь якої із сторін. Не відповідайте вимагателям, а в подальшому обмірковуйте свої бажання заздалегідь і уважно.

Протягом січня 2020 року значна частина звернень надійшла на неякісне взуття, всі ці скарги вирішено, споживачам  повернуто гроші. При всіх випадках складено протоколи про адміністративне правопорушення.

Протягом 2019 року інспекцією розглянуто 355 звернень споживачів, за неякісний товар та послуги мешканцям міста повернуто понад 360тис. грн.

Бажаємо всім Вам лише приємних покупок.