Новокаховчан закликають утриматись від особистого відвідування установ Пенсійного фонду

Новокаховський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області  пропонує відвідувачам скористатись дистанційними сервісами та утриматись від особистого відвідування Центру, повідомляє Online НК.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2“ (із змінами) з 12 березня 2020 року на усій території України встановлено карантин, а в сервісних центрах Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області встановлено обмеження щодо прийому та обслуговування громадян.

Пенсійний фонд України рекомендує отримувати послуги дистанційно – через вебпортал електронних послуг. Цей сервіс надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до сервісного центру. Для одержання максимального переліку послуг через вебпортал необхідно увійти в особистий кабінет (https://portal.pfu.gov.ua/) за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Не виходячи з дому, громадяни мають можливість вирішити низку питань із органами Пенсійного фонду України. В особистому кабінеті є можливість:

  • подати заяву про призначення пенсії, заяву про перерахунок пенсії;
  • отримати довідки, достовірність яких підтверджується цифровим та QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
  • подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб;
  • активувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
  • подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію), в тому числі електронне звернення, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та електронний запит на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Але, якщо відвідування сервісного центру все ж таки є необхідним, то рекомендуємо користуватися записом на прийом через вебпортал. Це дозволить зекономити час на можливе очікування та уникнути небажаних контактів під час карантину.

Для цього необхідно зайти в “Особистий кабінет” на вебпорталі електронних послуг пенсійного фонду України за допомогою логіну або кваліфікованого електронного підпису та виконати наступні дії:

  • в розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запис на прийом” та натиснути кнопку “Записатися на прийом”;
  • вибрати орган Пенсійного фонду, який заявник бажає відвідати;
  • визначити тему відвідування органу Пенсійного фонду;
  • вибрати дату відвідування;
  • вибрати зручний час прийому спеціалістами Пенсійного фонду.

Після заповнення всіх даних на екрані формується інформація про час та місце прийому.

Крім того, отримати консультації з питань пенсійного забезпечення, замовити довідки, а також записатися на прийом до спеціаліста можна і за телефоном «гарячої» лінії Новокаховськоого сервісного центру 5-05-10