Новокаховчанам повідомили, як повернути і обміняти товар за Законом

У Новій Каховці, що на Херсонщині, продовжується цикл публікацій на сайті Оnline НК щодо практики дій інспекції у справах захисту прав споживачів із забезпечення дотримання вимог Законодавства.

Навесні активно розпочинаються роботи у садах і на городах та придбання громадянами в магазинах та в інтернеті відповідного посадкового матеріалу. У цей час споживачі часто потрапляють у ситуацію знайти вихід з якої складно, адже цікаві пропозиції з розкішними відео на сторінках Інтернету мало кого залишать байдужим. Не звертаючи увагу на ризики, городники часто отримують не те про що мріяли. Замовляючи рослини, як в розсаді, так і насінням, слід знати, що відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» є дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін купленого ним товару:

1. Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.

Для того, щоб можна було розглянути питання про ремонт або компенсацію, або обмін, або повернення товару необхідно, щоб були виконані наступні умови:

-дотримані всі умови отримання товару з розділу «Оплата і доставка».
-збережені сам товар, заводська оригінальна упаковка від товару, всі супровідні документи, чеки про оплату;
на ел. адресу постачальника необхідно відправити:

1). Претензію до якості товару, в якій були зазначені: номер замовлення, контактні дані клієнта (ПІБ, телефон), докладний опис проблеми, фото товару (кілька штук, брак крупним планом), серійні номери з упаковки.
2). Скановану копію Акту про огляд, оформленого на пункті приймання (при недостачі і/або псуванні товару).

2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Підприємство усвідомлює особливості віддаленого продажу та доставки і зобов’язано повернути гроші або обміняти товар, або залишити суму в рахунок майбутніх замовлень при дотриманні наступних умов:

-звернення з претензією надійшло не пізніше 14 днів з дня доставки товару покупцеві;
-товар не використовувався покупцем і має товарний вигляд, споживчі якості, заводську оригінальну упаковку, пломби і документи;
-товар повернутий тим же способом, що і був отриманий, з супровідними документами, без пошкоджень;
-НАСІННЯ, товар з поміткою «під замовлення» поверненню та обміну не підлягають;
-вартість доставки товару назад в інтернет-магазин оплачує клієнт;
-відшкодовується тільки вартість товару (без витрат на пересилку, комісій та ін.)

Надійніший варіант придбати насіннєвий матеріал для саду чи городу вашої мрії це відвідування виставок-продаж, замовлення через магазини «Насіння», тепличні господарства тощо.

Бажаємо всім, хто мріє про свій сад/город, натхнення, цікавих ідей, якісних посівних і лише позитиву.