Новокаховська Інспекція у справах захисту прав споживачів в дії

Хочете дізнатись, як захистити себе? Держава захищає ваші права Законом України «Про захист прав споживачів». На окремих прикладах розглянемо конкретне вирішення проблем, з якими останнім часом звертаються споживачі:

– В травні цього року купили матрац. Протягом тижня він просів з одного боку. Магазин не приймає претензії, посилаючись на те, що товар вже був у користуванні.
Разом з покупцем інспекція звернулась з письмовою заявою до виробника, надано фото, чек, гарантійний талон на виріб. Питання по заміні неякісного товару вирішено на користь споживача, а магазину висловлено не довіру, адже ігнорування законів псують відносини сторін

– В подарунок дівчині купив обручку, виявилась малою, магазин не може поміняти, посилаючись на правила продажу ювелірних прикрас. Хто нам допоможе?
Звісно, правила продажу ювелірними виробами не передбачають обмін товару належної якості, в тім іноді питання може вирішити довірлива розмова і ввічливе прохання. В наслідок цього підприємець пішов на зустріч покупцю та обміняв обручку на іншу.

– Встановили металопластикові вікна на балконі, пішли дощі і вода потоком залила балкон, усні вмовляння не допомагають, дзвінки ігноруються, погрози не лякають. До кого звернутись?
Інспекцією проведено перевірку виконання замовлення підприємцем, належного оформлення договору надання послуги, роз’яснено норми законодавства та нагадано про відповідальність за порушення цих норм. Протягом тижня недоліки було усунуто. Проблема вичерпана.

– Здав в майстерню на ремонт мобільний телефон, складено відповідний документ з описом зовнішнього стану товару. З СЦ виріб прийшов без ремонту: пошкоджено гніздо сім карти (механічне пошкодження).
Якщо таке пошкодження та додаткові недоліки не були зазначені в акті прийомки, ви маєте право вимагати повернення грошей, але слід довести, що недолік виник з вини продавця під час транспортування. Інспекція радить в судовому порядку оскаржити дії магазину, уважно розібравшись в ситуації.

– Купили холодильник, за два дні в холодильній камері з’явилась паморозь в 2см, звернулась до магазину з вимогою замінити на інший, не погоджуються.
Холодильник прийнято, проведено тестування протягом 3 днів, заявлений недолік не підтверджено. Претензії споживача безпідставні. Холодильник не підлягає заміні, виявлено факт експлуатації товару (запах зберігання продуктів). Якщо в подальшому наморозь на стінках холодильної шафи знов себе проявить, визначення недоліку продовжиться вже у СЦ.

За неякісний товар та послуги з початку 2019 року споживачам повернуто понад 140 тис.грн. Радимо не доводити ситуацію до критичного стану, а вчасно ознайомлюватись зі своїми правами та робити висновки.

Інспекція у справах захисту прав споживачів

Поділіться цим:
Останні новини:  
    Google-реклама:  
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial