Пенсійний фонд закликає новокаховчан спілкуватись дистанційно

Новокаховський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Херсонській області закликає клієнтів в умовах карантину  вирішувати переважну більшість питань із органами Пенсійного фонду України дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua), повідомляє Online НК.

Але, якщо відвідування сервісного центру все ж таки є необхідним, то рекомендуємо користуватися записом на прийом через вебпортал. Це дозволить зекономити час на можливе очікування та уникнути небажаних контактів під час карантину.

Для цього необхідно зайти в “Особистий кабінет” на вебпорталі електронних послуг пенсійного фонду України за допомогою логіну або кваліфікованого електронного підпису та виконати наступні дії:

  • в розділі “Комунікації з ПФУ” обрати пункт “Запис на прийом” та натиснути кнопку “Записатися на прийом”;
  • вибрати орган Пенсійного фонду, який заявник бажає відвідати;
  • визначити тему відвідування органу Пенсійного фонду;
  • вибрати дату відвідування;
  • вибрати зручний час прийому спеціалістами Пенсійного фонду.

Після заповнення всіх даних на екрані формується інформація про час та місце прийому.

Крім того, отримати консультації з питань пенсійного забезпечення, замовити довідки, а також записатися на прийом до спеціаліста можна і за телефоном «гарячої» лінії 5-05-10, яка працює в Новокаховському сервісному центрі з понеділка по четвер- з 10.00 до 19.00, п’ятниця – з 10.00 до 17.45 без перерви на обід.