Після майже 30 років очікування розпочинається ремонт мосту через ПКК у Таврійську

Біля автомобільного мосту через Північно-Кримський канал у Таврійську облаштовується майданчик механізованої колони ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком». Про це повідомили на офіційному сайті Таврійської територіальної громади.

Оnline Нова Каховка нагадає передісторію цієї проблеми…

Міст через Північно-Кримський канал у Таврійську збудували у 1956 році. Ще у далекому 1991 році його признали аварійним. Але в серпні того ж року СРСР розпався, а в незалежній Україні було досить важливих справ окрім цієї споруди.

У 2002 році, після чергового звернення Таврійського міського голови О.Рудича, рух по мосту вантажного транспорту було обмежено. В облдержадміністрації вирішували питання щодо його ремонту. Проблема була «в процесі вирішення» майже три роки. Весь цей час вантажний транспорт їздив в об’їзд, хоча деякі гаїшники за хабарі пропускали окремі машини через міст. А пасажири то переходили через міст пішки, а потім сідали в інші автобуси, то їздили в об’їзд.

І ось через три роки хтось там, наверху, вирішив, що міст став безпечним… і всі обмеження зняли. Наче міст за цей час «сам себе відремонтував»… Залишилися лише дорожні знаки про відстань між машинами у 30 метрів і вагові обмеження.

Міські голови Таврійська з 2004 року регулярно, по кілька раз на рік писали листи до голови Херсонської облдержадміністрації, обласної служби автодоріг. Зміст листів з року в рік був одним і тим же: відремонтуйте міст! І відповіді теж були дуже схожими: так, ми розуміємо важливість цієї справи, але… коштів немає.

Остання «зустріч на мосту» представників Херсонської ОДА, служби автодоріг та міської влади Таврійська відбулась наприкінці вересня 2019 року. На той час заступник губернатора Сергій Козир зазначив, що проблему треба вирішувати і в самі стислі терміни.

–  Цей міст  не повинен стати другим херсонським мостопереходом, – сказав він…

15 жовтня 2019 року через міст обмежили рух великогабаритного транспорту і почали підготовку до реконструкції. Також були розроблені зміни в організації дорожнього руху у зв’язку з аварійним станом мосту через ПКК в Таврійську та проведенням його ремонту.

Пройшов майже рік. Треба віддати належне обласній владі, яка більше не роздавала обіцянки, а робила справу. І ось таврійчани побачили її результати: на мосту з’явились будівельники, що представляють реальну фірму, яка буде виконувати роботи на мосту. Автодору виділені кошти і в наступному році очікуваний майже 30 років ремонт мосту у Таврійську буде завершено.

За словами виконробу реконструкції мосту Сергія Марецького, до середини грудня будівельники облаштуються на новому місці. Зараз вони планують лише підготовчі роботи. Зокрема, поруч із мостом зроблять пішохідну переправу, під’їзд і спуск до каналу для вантажівок.

Сайт «Новий день» наводить подробиці щодо фірми, яка виграла тендер на реконструкцію мосту через Північно-Кримський канал на автодорозі загального користування державного значення Р-47 Херсон — Нова Каховка — Генічеськ. Це ТОВ “Шляхове будівництво “Альтком” з Маріуполя. Вартість робіт становитиме орієнтовно 91,3 млн. грн. Їх повинні завершити протягом 2021 року.

Ця ж компанія нещодавно виконала капітальні ремонти двох мостових переходів через Милівську та Новокаїрську балки на трасі Т-04-03 Мар’янське — Берислав. «Альтком» входить до однойменної, однієї з найбільших фінансових-промислових груп України. Вона заснована у Донецьку у 2000 році. Її власником є Олександр Тисленко, який, за даними медіа, неодноразово входив до сотні найбагатших українців.

До речі, у 2002 році він балотувався у народні депутати по 184 Новокаховському територіальному виборчому округу і трохи програв Володимиру Фіалковському…