Податківці Херсонщини роз’яснили про умови роботи в період дії «червоного» рівня епідемічної небезпеки

Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі звертає увагу, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у місті Херсон та області, вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, ЦОП працюють з деякими обмеженнями.

Про це редакції Online НК повідомили у прес-службі ГУ ДПС Херсонщини.

Центри обслуговування платників працюють з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. (у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.), з обідньою перервою з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., та з технічними перервами для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10 – 15 хвилин. Напередодні святкових і неробочих днів тривалість роботи скорочується на одну годину.

Прийом платників у ЦОП здійснюється за попереднім записом на конкретну годину прийому (за телефоном, через електронну скриньку) виключно для надання невідкладних послуг у разі гострої необхідності з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Номери телефонів, за якими платники можуть записатися на прийом в ЦОП або отримати необхідну інформацію, розміщенні за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda/ та на вхідних групах в ЦОП.

Звертаємо увагу, що на цей час зупиняється перебіг строків звернень за отриманням адміністративних та інших послуг. Після припинення надзвичайної ситуації та карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Прийом всієї кореспонденції, в тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється через скриньки, встановлені в ЦОП, через режим листування в Електронному кабінеті у форматі pdf або поштою.

Також рекомендуємо користуватися електронними сервісами ДПС.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Електронний кабінет працює постійно (24 години на дату кожного календарного дня), крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Електронні скриньки:  kherson.official@tax.gov.ua – офіційна електронна пошта Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі, для інформаційного обміну з органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;

  • kherson.zvern@tax.gov.ua – для подання електронних звернень громадян;
  • kherson.publicinfo@tax.gov.ua – для подання запитів на отримання публічної інформації;
  • idd@tax.gov.ua – для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання електронного цифрового підпису.

Додатково з контактами Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в розділі «Контакти» за посиланням: https://kherson.tax.gov.ua/kontakti/.

Важливо: якщо ви маєте симптоми ГРВІ (підвищена температура тіла, кашель, утруднене дихання тощо) або нещодавно контактували з хворими на COVID-19, просимо вас залишитися вдома та утриматися від відвідування ЦОП!

Просимо з розумінням поставитись до ситуації, перепрошуємо за можливі незручності.