Стали відомі нові габарити мосту через Північно-Кримський канал

Міст через Північно-Кримський канал є частиною автомобільної дороги державного значення Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ. Роботи стартували наприкінці березня. За місяць мостобудівники мають перші результати.

Демонтовано всі балки старого мосту. Починається бетонування підпірної стінки з боку Таврійська. Тривають роботи на опорах 2,3 і 4. Вони вже потиньковані і готові до фарбування.

Після реконструкції міст відповідатиме сучасним навантаженням, а проїзд автотранспорту буде безпечним та комфортним.

На переправі буде влаштована нова металева прогонова будова, яка значно легше, ніж залізобетонна конструкція. Вона складатиметься з чотирьох металевих головних балок постійної висоти, перекритих металевою ортотропною плитою проїзної частини;

Після реконструкції довжина мосту становитиме 111,10 м, габарит проїзду буде розширено до 9,00 м. Ширину тротуару збільшать до 1,80 м.

  • Роботи триватимуть до 31 грудня 2021 року.
  • Підрядна організація: ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ».

Нагадаємо, з 15 березня рух через міст закрито.

Як переправитися через канал зараз?

  • Для пішоходів рух не обмежується, його організовано по збудованому тимчасовому мосту.
  • Для перевезення пасажирів з Каховки до Таврійська – організовано чергування автобусів з обох сторін моста.
  • Якщо ж ви прямуєте власним автотранспортом, то об’їзд до міст Каховка та Таврійськ організовано дорогами державного значення Т-22-10 Нова Каховка – /М-17/ (від 0 до км  і далі дорогою М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (км 293 – км 317) до перетину з дорогою Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ.