Сучасно та комфортно: європейські умови для пенсіонерів Нової Каховки

Підвищення якості обслуговування є одним з пріоритетних завдань органів Пенсійного фонду. З цією метою головним управлінням Пенсійного фонду в Херсонській області проведено комплекс робіт по переобладнанню приміщення Новокаховського сервісного центру, повідомляє кореспондент Online Нова Каховка.

В результаті створено зал обслуговування громадян та комфортну зону очікування, які відповідають сучасним вимогам стандартів обслуговування.

Велику увагу приділено питанням реалізації заходів щодо створення інклюзивного середовища. Відтепер приміщення центру обладнане пандусом, кнопкою виклику спеціаліста, контрастного кольору стрічкою на вхідних дверях та сходах, табличками, назви яких дубльовані рельєфно-крапковим шрифтом Брайля.

Крім того, додатково подбали про засоби тактильного орієнтування, які розміщені на шляху від вхідних дверей до робочого місця спеціаліста, який проводить прийом громадян. Улаштовано туалетну кімнату для осіб з інвалідністю.

Важливе значення має також перехід від кабінетної форми прийому громадян до надання послуг у залі обслуговування, який створено за принципом відкритості і прозорості.

«На обліку в новокаховському центрі перебуває майже 20 тис пенсіонерів. З початку року ми надали вже близько 10 тис послуг. Сподіваємося, що наше оновлення дозволить підвищити рівень доступу до пенсійних послуг для всіх категорій громадян», – відзначає начальник сервісного центру Людмила Метляєва.

Поділіться цим:
Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial