У Новій Каховці інспекція з захисту прав споживачів відновила перевірки закладів торгівлі та надання послуг

Впродовж травня-червня цього року у Новокаховській територіальній громаді  Херсонщини у рейдах з перевірки закладів торгівлі та надання послуг разом з представниками інспекції з захисту прав споживачів брали участь представники громадської ради, які разом вивчали стан організації торгівлі.

Про це Online НК повідомила начальник інспекції Антоніна Прокопенко.

Вирішувати питання по задоволенню претензій споживачів інспекції у справах захисту прав споживачів дедалі стає проблематичним, враховуючи, що значна кількість закладів торгівлі, надання послуг змінили власника або припинили свою діяльність. У зв’язку з цим інспекція проводить роботу по оновленню дислокації підприємств торгівлі, послуг, громадського харчування на всій Новокаховської ОТГ.

Під час рейдів підприємцям надавалась консультація щодо порядку провадження торговельної діяльності, вказано на недоліки в роботі, які були виявлені та потребують термінового усунення:

  • відсутня інформація про режим роботи магазину та належність закладу;
  • вчасно не повірені засоби вимірювальної техніки (ваги), на деяких підприємствах ваги розрегульовані на  користь продавця (відхилення в межах 10 грамів);
  • у відділі з реалізації овочів знаходились продукти харчування, які втратили товарний вигляд;
  • продукція власного виробництва не вкрита плівкою, відсутня будь яка інформація щодо її походження;
  • не представлені документи, що засвідчують якість та безпеку на вибірково вказані продукти;
  • в реалізації знаходились продукти харчування без відповідного маркування та документів, що засвідчують якість та безпеку товару (ковбаси, випічка власного виробництва, чіпси, сухарики);
  • при зберіганні та продажу продукції не дотримується температурний режим та товарне сусідство (поряд с продуктами харчування розміщені товари побутової хімії, в холодильній камері риба зберігається поряд з напівфабрикатами, інше);
  • відсутні санітарні книжки, спецодяг, не передбачені елементарні санумови для працівників;
  • прейскурант цін на послуги оформлено не належним чином;
  • куточки споживача не оформлені за вимогами керівних документів, іноді розміщені у недоступних для відвідувачів місцях, тощо.

Всього проведено обстеження 29 підприємств торгівлі, надання послуг, кафе. Складено акти, надано час для усунення недоліків, данні щодо об’єктів занесені у загальну дислокацію, якою в подальшому інспекція користується для вирішення спірних питань за скаргами споживачів та контролю за дотриманням Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів (Постанова КМУ №833).

Інспекція звертається до споживачів, які небайдужі до якості сервісу, що нас оточує, з проханням не проходити осторонь неподобств, робіть зауваження продавцям, звертайте увагу керівників закладів на порушення або нетактовну поведінку персоналу, телефонуйте до інспекції, звертайтесь до громадських організацій.

Тільки разом ми зможемо убезпечити себе від незаконних дій деяких представників сфери торгівлі та надання послуг.