Укрводшлях відмовився від ремонту Каховського шлюзу

Державне підприємство водних шляхів «Укрводшлях» 21 вересня скасувало оголошений на 28 вересня тендер на проведення капремонту робочих підйомно-опускних воріт Каховського судноплавного шлюзу. Про це повідомляє сайт “Новий день”.

Причиною цього названа «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». «Визначена сума річного плану закупівлі не відповідає на даний час та буде змінена по закінченню додаткових робіт з розроблення проєкту», — йдеться в повідомленні «Укрводшляху».

Нагадаємо, що в цьому році Каховський судноплавний шлюз відзначив своє 65-річчя. Він розташований у Новій Каховці і входить до комплексу споруд напірного фронту Каховського гідровузла та являється нижньою ступінню Дніпровського каскаду.

За словами екс-керівника ДП «Укрводшлях» Дмитра Шершньова, Каховський шлюз, як і всі шість шлюзів на Дніпрі, непридатні до експлуатації.

«В Каховському шлюзі в поганому стані і підйомно-опускні ворота, і всі чотири затвори, які час від часу виходять з ладу. Їх якось ремонтують власними силами. В неробочому стані й обидва насоси. Періодично їх «оживляють», щоб вони хоч якось працювали. Минулого року підрядник виграв тендер, поставив ці насоси, і йому досі нічого не заплатили. Нові насоси лежать на шлюзі, і ніхто не знає, що з ними робити», — розповів він в інтерв’ю GMK Center наприкінці липня цього року.

На думку Шершньова, Каховський шлюз є одним із найбільш перспективних, однак його вже нема сенсу  модернізувати.

«Це буде занадто дорога справа. Можливо, вже має сенс будувати другий. Це потребуватиме приблизно 3-3,5 млрд грн», — каже він.

Олег БАТУРІН.